馃數 Wyzwanie 7 dni - 7 grup pozycji - Dzie艅 1 - Joga u 藕róde艂

馃數 Wyzwanie 7 dni – 7 grup pozycji – Dzie艅 1

POZYCJE STOJ膭CE moj膮 wybitne, pozytywne w艂a艣ciwo艣ci
Jakie s膮 efekty wykonywania pozycji stoj膮cych?
Poprawiaj膮 one przede wszystkim postaw臋 naszego cia艂a i rozwijaj膮 poczucie stabilno艣ci i r贸wnowagi. Ucz膮 nas w艂a艣ciwego rozmieszczania ci臋偶aru cia艂a a ich intensywno艣膰 pozwala nam budowa膰 si艂臋. Pozycje stoj膮ce pomagaj膮 nam w rozwijaniu koordynacji ruchu i ucz膮 nas 艂膮czenia ruch贸w w poszczeg贸lnych stawach. Zawieraj膮 one praktycznie ka偶dy rodzaj ruchu: skr臋canie, wyd艂u偶anie, rozszerzanie, przywodzenie, odwodzenie i obwodzenie. Obejmuj膮 wszystkie ruchy w rejonie kr臋gos艂upa, wyci膮ganie poziome, pionowe i boczne, a tak偶e wyd艂u偶anie po艂膮czone z rozci膮ganiem na boki, do przodu, do ty艂u oraz z rotacj膮 boczn膮, czyli skr臋tem.
Intensywno艣膰 pozycji stoj膮cych powoduje wytwarzanie ciep艂a w ciele, co powoduje, 偶e stanowi膮 one doskona艂e przygotowanie do pozycji rozci膮gaj膮cych mi臋艣nie. Stymuluj膮, dodaj膮 wigoru, eliminuj膮 oci臋偶a艂o艣膰 cia艂a i umys艂u.
Aby m贸c do艣wiadczy膰 tych wszystkich wspania艂ych w艂a艣ciwo艣ci nale偶y praktykowa膰 regularnie pozycje stoj膮ce, a wi臋c mo偶na powiedzie膰, 偶e rozwijaj膮 one r贸wnie偶 si艂臋 naszej woli聽馃榾
  • 00

    dni

  • 00

    godzin

  • 00

    minut

  • 00

    sekund

Data

lip 01 2024

Czas

Ca艂y dzie艅
Kod QR